Gamzelim066 amin inşallah canım ama daha çok küçük evlisin 4 ay çok az kaynana nolmuşda daha arayıp adet gününü soruyor. Bizimde olmayınca yıllarca lafını etti tedavi görecek olmuyor , olmaz . Aşılamamı olacak iğne mi vurulacak kendinde sorun diye. Halbuki hep maddiyattan erteledik onlar yüzünden. Eşim yerli bir işe girdi çok şükür hemen tak kiloyu verince kendiliğinden oldu kadın itiştiğinden sevinmedi bile inan