Mr1517 Selime13 35+1 iz bugün kontrol vardı banada söyledi 37 de yapacağını benimde ilk gebeliğim bence kasmadığım sürece acımaz etmez sanmıyorum
Mervednr Selime13 37. Haftada oldum hiç bir şey hissetmedim. Doktorum da çok kibar biri zaten. Kısacık bir işlem
BernA11 Benım doktorum 37. Haftamda yaptı iki parmağını sokup sağa sola hareket ettiriyo çatınızın normal Doğuma müsait olup olmadığına bakıyo 4. 5 sanıyelik bsey kendınizi kasmassanız acı hıssetmessiniz .
Selime13 BernA11 teşekkür ederim canım sadece parmakla mi muayene ediyor bir de özele mi gidiyorsunuz
Eylulmom Benim hiç acımadı herkes o kadar çok abartiyo ki doktordan belki kaynaklaniyo olabilir hiç acıtmadı canımı elini sokarken bile özür dileyerek yaptı bu işlemi acırsa söyleyin gibilerinden kasmadım kendimi kasmassaniz acımaz 37 de muayene etti benide
Denizyadaaras Mervednr parmaklarinin tamamini mi sokuyor yoksa sadece vajinanin agiz kismina mi bakiyor. Yarin bende olucamda 😯