Elda Canım ben 33 haftaya kadar kendim temizledim hep ilk aylar çalışıyordum ama henüz kilo olmadığı İçin kolaydı sonra iş yaparken çabuk yorulma ve bel ağrıları başladı tabi ama artık ben yapmıyorum annem kayınvalidem yapıyor gönül isterdi ben yapayım ama malesef ☺️Sende kendini çok yormadan çok ağır kaldırmadan eğilip kalkerken dikkatsiz hareketler yapmadan yavaş yavaş temizle kendine ve bebeğine yüklenme