Aynurkymk
38nci haftamda doktora gittim suyun azaldı dedi ama korkulcak birsey yok dedi 39’ncu haftada tekrar gittim bu sefer suyum daha cok azalmis az kalmış çatı muayenesi yaptı açılmam da Yok nstde sancim da Yok carsamba günü gene gel dedi muayene edelim dedi büyük ihtimal yatışım olcak sunni sancı verilip normal Doğum düşünülüyor sunni sancı verilipte sonradan sezaryan olanlar da var okadar sancı çekip sezeryana neden dönülür ki kafam cok karışık