Mr1517 Cicegiburnundamom Rüyamda erkek bebek gördüm, hamile olduğumu öğrendim. Cinsiyet olarakta erkek sanırım falan diye düşündüm, çin takvimini denedim kız dedi güldüm geçtim aman dedim 😂 Doktor kızınız olcak dedi şok oldum 🤷🏼♀️
Cicegiburnundamom Ben ikisinide görüyorum bebişim ikisinden@Edanuryldrm#5888917 Mr1517 biri ama hangisi🤭
Dilaemrh Mr1517 çin takvimi her zaman tutmuyor ya benim kız gözüküyordu takvimde erkek dedi doktor 😊👼🍼
BurcuKrn Mr1517 Mr1517 Çin takvimine bende baktım erkek diyordu erkek çok şükür bebeğim de sanırım doğru mu ne 😅
Cicegiburnundamom Arkadaslar bazen ruyada gördüğünüz yiyeceklerin anlamida cinsiyet işareti oluyor kuzenimde öyle olmuş şuan çok meraktayim😊
Cicegiburnundamom Mr1517 şu desem bana gücenir belki yavrucak😊😊 canım ikiside olur ya çok tatlı bi heyecan ama hayırlısı neyse o olsun insan çok merak ediyor yinede
Badevehande Hep erkek gördüm yüzüme bakan oğlun olacak diyordu cinsiyeti öğreneceğim gün kızın olacak dedi doktor rüyamda ve gerçekten kızım olacak
Cicegiburnundamom Dilaemrh onda ince bir detay var canım mart ayından sonra doğan anneler mesela 25 yaşındaysa 26 yaşındaki sütuna bakacakmış sonradan öğrendim onu ama 100 de yüz olmayabilir elbette
Dilaemrh Cicegiburnundamom Yine kız çıkıyor senin dediğin gibi baktım. Benim ki tutmuyor takvimde belli😃 birde doktor yanılıyormuş ne gülerim😃
Gnl_grb Cicegiburnundamom 21 haftalık hamileyim bebeğimin cinseyti erkek ama sürekli rüyamda kız görüyorum,😍💙
Smraozn12 Cicegiburnundamom rüyamda ultrasondan bakıp erkek olacak dıyodu doktorum 🤣 ama kızım olacak ruyalar cınsıyet konusunda genelde tam tersi cıkar
Tugbardm Cicegiburnundamom eşimle hamile olduğumu öğrenmeden önceki gün aynı anda kız bebek gördük rüyamızda eşim adını bile gördü kızımız olacak inşallah
Asli1716 Cicegiburnundamom ilk zamanlar erkek bebek gördüm cinsiyet öğrenmeye yakın ultrason gördüm doktor kızın olcak dedi rüyamda o çıktı kızım olcak inşallah💕
Cicegiburnundamom Dilaemrh canım cin takvimine göre mart sonrası doğanlar artı bir yaş ekleyip baksın suanki yaşına yazıyordu bir tabloda oradan okumuştum bende😊