basak_008 26 haftalıgım doktoruma sordum haftada üç kere düşük tempolu 40 dk yürüyebilirsin dedi. Hergün yürüsem olmaz mı diye sordum. Alışıksan neden olmasın dedi. Hergün 40 dk yürüyorum.
İlk haftalar yürümediğime de pişman oldum,yine tam geç kalmış sayılmam ama 8 kg almışım bu haftaya kadar. 🙄 Fazla kilo almak istemedğim için yürümeye başladım.
Zaten 40dkda idrara çok sıkışıyorum, daha fazlasını asla yürüyemem ben. 😅