Sevdaaa599 Hamişler🤰33 haftamdayım ayaklarım felaket şişmiş durumda.bu durumu yaşayan var mı ? Ve ne yapsam iyi gelir nelere dikkat etmem gerekiyor ?
Mr1517 Sevdaaa599 Ben buz koyuyordum cidden iyi geliyordu , birde soğuk su dolduruyordum kovanın içine ços ediyordu varya nasıl iyi geliyor magnezyum varsa iç canım birde doktorun verdiyse aksatma
Mr1517 Sevdaaa599 🙄bana verdi ağrılarım için içiyorum günde 1 adet sor istersen çok iyi geliyor illa eksiklikle alakası yok ağrı sızı alıyor cidden
Mr1517 Sevdaaa599 o yapıyor canım ben şeker tüketmiyorum tatlıyla çok aramda yok meyva falan daha iyi geliyor tuzu çok severim ama azalttım 😊
Mr1517 Sevdaaa599 ben normal olarak dedim yapıyormu bilmiyorum tuzu duydum şekeri duymadım ama yapıyordur bence