Yasemineliz merhaba canım geçmiş olsun 16+2 haftalığım bende yanılmıyorsam 11 ya da 12.haftamda kanamam oldu progestan iğne ve vajinal fitil verdiler kanama sebebi eşin (plesenta)nın aşagıda olması Bebek geride kalıyormuş iğne ve fitil işe yaradı daha hiç kanamam olmadı erken haftalarda olduğu icin rahim büyüdükçe eş yer değiştirir yukarı çıkar dedi doktorum ama beni korkutmak istemedi ben normal Doğum istiyorum araştırdım videolarını izledim doktorların bu durum 30 haftada da hala aynıysa kanama tekrar tekrar oluyormuş ve normal Doğum yapılamazmış sezeryan kesin oluyormuş tek edindiğim bilgi bu bana bol bol yat demişti hiç yatak tan kalkmadım 15 gün 🙏🏻 Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 😘