HayallerimeDogru Kızlar iyi akşamlar ben 7+6 haftalık hamileyim yatarken otururken tereddüteyim yüz üstü yatamıyorum ayaklarımı toplayıp oturtamıyorum tedirgin oluyorum bir akıl verir misiniz ☺️
Suna_Aysal HayallerimeDogru daha cok erken ben o haftalarda sanki hic hamile degilmisim Gibiydim . Hatta doktorum 12. haftaya kadar bi degisiklik olmaz demisti
Hazelkrnz HayallerimeDogru bunları ilerde yapmak isticeksin yapamicaksin canım şuan tadını çıkar istediğin gibi 🤭
Cigdem07 HayallerimeDogru İstediğin gibi yatabilirsin korkma hiç bisey olmaz ☺️ Sonra zaten ister istemez yatamıyosun
Kullanicianne HayallerimeDogru suanda tam olarak oturma yatma sıkıntısı yaşıyorum nefes darlagi cekiyorummmmmm cokkk bunalimdayimmmm 😔😔 36. Haftada tabikiiiii
Hazelkrnz H_minsna valla ayaklarımı kendime çeksem dert çekmesem dert yan yatsam göbek düşüyor yatağa diğer tarafım acıyor bu sefer yastık koyuyorum yastıkların arasında pişiyorum 🤣
H_minsna Hazelkrnz Bende aynı inan 😂 Sağa dönüyorum sola dön diye baskı yapıyor sola dönüyorum sağa dön diye baskı yapıyor artık yastıklarda savaşıyorum ilk zamanlar Allahtan tadını cıkarmışım yatmanın 😂😂
HayallerimeDogru Kullanicianne ayyy o zaman ben hiç konuşmuyorum sadece tereddütlüyüm diye.🙈 Sizede Allah en kolay şekilde doğumlar nasip etsin
Gizemabc HayallerimeDogru 3.5-4 aya kadar istediğiniz gibi yatabilirsiniz. Ben 3.5tan sonra yüzüstü yatmayı bıraktım. Kendiniz çok sınırlamdırmayın bence. Karnınız çıktıktan sonra zatem hareketleriniz kısıtlanıyor.