Merhaba canım bende detaylı usg için şişlideki muayenehanesine gittim, gayet güleryüzlü ve çok iyi bi doktor, herşeyini en ince detayına kadar inceleyip bilgi veriyor, kontrol süresine gelince en fazla 20 dk sürmüştür, daha uzun sürecek sanıyordum, ben memnun kaldım, tavsiye ederim.