Betulackln azizeguneyy naz isminden azıcık korkuyorum cok nazlı olur diye zaten 7 ay sakladi cinsiyetini baya nazlı 😁
Didi6 Betulackln Erva ismini beğenmiyorum ben canım. Kaba buluyor o ismi. Gökçen Umay veya Gökçen Meva güzel ama.
Didi6 okyanustakibulut Nilda Arapça kökenli değil yalnız, Ispanyolca kökenli. Nil, Nida gibi isimlere benzediği için "bizden" sanılıyor.
okyanustakibulut Didi6 http://ismininanlaminedirki.com/2014/06/nilda-isminin-anlami-nedir-nilda-isminin-analizi-akrostis-siirleri.html