Mesa33 Canım ben zaten kilolu hamile kaldım 5 aylık gebeyim 4 kilo aldım aslında iyi gidiyor şuan kilom ama kilo olduğu için doktor erken yaptı şeker yüklemesini erkenden bilinsin tedbir alınsın diye ki dediği gibi de oldu gebelik şekeri çıktı pazartesi dahiliyeden aldım randevu ordan da diyetisyene gidicem korkulacak bişey yok dedi gebelikte yükselen değerlerden biri denileni yapıcaz sağlıkla bebeğimize kavuşucaz başka çare yok :)