Tugce35 ana kucağını sadece evde kullanabiliyorsun ama puset evde arabada dışarda düğünde her anlamda puset daha iyi , bende ikisi de var ama kucağı evde olsada olur olmasa da olur cunki malum beşiğimiz de var besikle aynı görevi görüyor sayılır. Lakin ikisi de kisa süreli cunki bir zaman dan sonra sığmıyorlar.