Duygutultar Sevgili anneler bebeğim 33 de normal Doğum pozisyonuna gelmişti şimdi 37 deyim tekrar dönmüş ne yapabilirim tekrar normal Doğum pozisyonuna gelir mi yardımcı olursanız sevinirim 😊