Ozgehasan Öyle çok heycanli bir dogumum olmadı ama yinede yazmak istiyorum☺ Kendi istegimle sezeryan doğum yaptım aslında önce hep korkmam zaten kendi istegimle falan diye avuttum ama gün gelince hastaneye girip işlemleri yapınca esim bi heyecan basmadi değildi yani 😊 ailem annemler kayinvalidem hepsi vardı oturup beklerken birden ağlamak geldi icimden tutamadım esim beni sakinleştirmeye çalıştı kayinvalidem de öyle elimden falan tuttular esim bende gireyim yanına korkma falan dedi elini tutucam hayatım tamammi korkma dedi bi sürü konuştular ama ben dinledim aslında ama girmedi kafama aklım korkuya odaklanmış cunku😄 beni hazırlamaya başladı lar artık koluma bilekligi takmaya sonra odama😱 kıyafet ler yatağın üzerinde duruyordu annem giyindirdi ve serum takildi(ağlamam kesildi bu arada) sonra tekerlekli sandalye yi getirdiler ve götüruyorlardi artık esim ailem hepsi arkamdan geliyorlar di asansöre binerken esim bende gelicem dedi ama malesef dedi izin vermiyoruz 3. Katta bebeği karşılamaya bekleyebilirsiniz dedi ben boncuk boncuk yine başladım ağlamaya esim de gözleri doldu oyle görünce daha çok ağladım bakistik baya kapı kapandı artık ameliyathane ye girdim iğne yaptılar anestezi uzmanı geldi ama korkulacak kadar da değilmiş herşeyi anlatarak yaptı yardımcı kızlar vardı hepsi de çok iyiydi biri sarıldı sıkabilirim ama kusura bakma dedim sık dedi falan o sırada ağlıyorum hala tabi ayaklarım balyoz gibi oldu yatırdılar beni doktorum geldi birz konuştuk rahatladım artık bebegimi bekliyordum başladı sadece baskıları hissettim hatta Doktor yardımcısı vardı yanimda sordum başladı mi diye yok kuzum ölçü molcu dedi ama başlamıştı biliyorum o fisss sesinden bildim kani cekiyorlar ya ordan ☺ bebeğim çıktı artık incecik kedi gibi ağladı bende ağladım yuzume koydular cennet gibi kokuyor çok güzel di ve komik olan ben aglarken Doktor yardımcısı kulağıma eğildi bana turku söylüyordu daha çok ağlattı resmen 😄 neyse sonrası zaten bebegimi sildiler falan gözüm sürekli ondaydı götürdüler sonra uyumusum diye biliyorum ama bayilmisim uyandığımda hala devam ediyorlardı yine uyudum bitmis di ve sonra odama alındım ışte bebegimi getirdiler emdirmek için kucağıma verdiler yazmıştım ememedi solunum sıkıntısı olduğu için ve akciğer su topladığı için direk kuveze alındı yavrum sonrasında gecmeyince antalya ya gönderildi 10 gün kadar orda kaldı bebeğim şükür ki eve geldik ve iyileşti Çok şükür aallahim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsin inşallah 😘💁 sorularınız varsa sorabilirsiniz kızlar 💛💙
Fasulyemveannesi Ozgehasan rabbim analı babalı büytsun hepimizede bi avazda doğurmayi nasip etsin inşallah 💙
gezentianne Ozgehasan Hayırlı olsun gözünüz aydın,Bebeginiz neden solunum sıkıntısı çekti sigara kullanıyor muydunuz
Ozgehasan emine45 bayıldım diye biliyorum canm ama annemler uyumussundur dediler doktorum da ameliyatın çok iyi geçti bi sorun yok dedi☺
Dniiz Ömürlü olsun Canım bebeğini sağlıkla büyüt inşallah gelmiş geçmiş olsun sonrasında çok ağrı oluyor mu benimde sezeryan olacak çok korkuyorum
Ozgehasan Dniiz saol canm ilk 2 gün çok oluyor aslında ama sana da bağlı bol bol yürümeye çalış o zaman daha çabuk toparlanirsin ben gece uyandım o zaman bile yürüdüm çok da faydasını gördüm çabuk toparlandim çok şükür canm inşallah senin de iyi gecer
Ozgehasan gezentianne hayır canm kullanmıyorum akciğer su toplamış karnimdayken o yüzden mesela dakika da 40 kere nefes alıp vermesi gerekirken90 defa alıp veriyordu şimdi iyi çok şükür