KbraTarhan canım biz bebişin odasını takım olarak aldık. Ama bebek motifli büyüyünce kullanamayacağı bir şey seçmedik. Genel olarak beyaz mobilya ama üstünde çiçekli desenleri var. Bebekken de genç kız oluncaya kadar da kullanabilsin, 2 kere masraf yapmayalım dedik. Yazık o kadar para veriyorsun 3-4 yıl sonra mobilyalar eskimeden değiştirmek zorunda kalıyorsun. Yatağı da büyüyen yatak aldık. Ayrıca tüllü beşiklerden aldık ilk 6 ay odalarda kullanmak için