dilekgkhn Kızlar 10 haftalık hamıleyım yuzumde ınanılmaz leke oluyo soyuluyo ınanamıyorum artık. Benım gıbı olan varmı ? Cınsıyetle alakalımı? Şaşkınım 🤷🏼♀️
Daphne Benim de lekelenmeler var ama buğday tenli olmanın bir sonucu olarak düşünüyorum. Cinsiyetle alakası da pek yok ablamın iki kızında oldu lekelenme ben erkek bebek bekliyorum bende de oldu.