Gunayyyy Salam..Bugun 6 hafta+1 gun usm oldum kese var ama bos..cok uzuldum..ama bazi yorumlarda boyle seylerin oldugunu gordum olupda sonra gozukmesini gordum..kimde boyle olmus??
Oglusum89 Gunayyyy doktorum 7. haftada görücez demişti 5 haftalıkken keseyi 7 haftalıkken bebişi gördük cnm zamanı var
Gunayyyy Oglusum89 ben 4 haftalikda gitdim kese vardi artik..2 haftaya gel kalp atisina bakalim dedi..bugun gittdim ama bos..bakalim(
Oglusum89 Gunayyyy hayırlısı neyse o olsun hakkında cnm inş bebişinide görürsün ama gec gelişen gec görülen bebekleride cok duydum
Sevim_13 Aynen canım cok erken boş gebelik demek için kanaman falan yoksa 9. Haftaya kadar bekletiyo doktor geçen sene yaşadım boş gebelik 7. Haftamda kanama başladı 9. Haftada kürtaj oldum
BuMu Aslında 9. Hafta diye birşey yok kesenin belli bir cm sine gelince bebegin olusması gerekirken olusmuyorsa boş kesedir iki doktora göründüm ikisi bana öyle söyledi mesela 8 haftalıktı benimki bebeğin oluşması gereken cm ye geldigibde hala bebek yoktu doktorlar artık oluşması inkansız bosuna beklemeyelim dedi kürtajla aldılar sadece en fazla 9. Haftaya kadar bekleyebilirsin dediler