Merhaba 10+2 günlüğüm geçen hafta kanamam oldu dr.a gittim hmn bebek iyi dedi kese etrafında kanama alanı var dedi 200ml progestan yazdı günde 3 tane kullan dedi 2 tane de iğne yazdı birini o gün yaptırdım diğeride yarın yaptırcam ama kanamam bi gün olmuyosa ertesi gün oluyo geçmedi hala ne zaman biter çocuklar okuldayken yatıyorum hep ama onlar gelince mecbur kalkıyorum dinlenemiyorum. Ne kadr daha sürer bu durum ne yapsam kolay atlatırım aranızda yaşayan muttlaka olmuştur 😞😞