Caglatpl Gizemcetin94 komsum kullandı antidepresyon ilaçlarını hamileyken ilacın yan etkisi uykuymuş bebek doğdu sürekli uyudu 1 yaşına kadar emmiyordu bile sürekli uyuyordu sürekli
SEVTAP3418 Caglatpl bebeği nasıl peki sağlıklı mı bir etkisi oldu mu birde ilk üç ay kullandımı biliyormusunuz acaaba☺️
SEVTAP3418 Esir kaç aylık hamilesiniz 25 mg başlatıyor dimi benimkini 100 mg çıkardı 3 ay böyle kullan dedi eşim korunmuyor hamile kalırsam ne yaparım diye düşünüyorum
Esir SEVTAP3418 yok benim ilacım normalde 20 ml dı yarısı 10 olarak başlıcam bakalım her doktor Farklı uyguluyor
SEVTAP3418 Serapynr 3 hafta ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum sizde böyle bir durum oldu mu acaba mide bulantısı uykusuzluk kimseyle konuşmak istememek göğüsüm yanıyor du
Snok 35+3 te Doğum yaptım.3.aydan beri selectra kullanıyordum.Bebeğim sağlıklı çok şükür.Yalnız biraz erken doğduğu için birkaç gün küvözde kalacak.Sizlere umut olması dileğiyle...
buiyimi Gebelikte hangi antidepresanı kullandınız kullanan anneler varsa yazarsa çok sevinirim doktor izin veriyor mu kullanmanıza
Kameryaser Serapynr üzerinden uzun zaman geçmiş bebektr bir.sorun oldumu doğum esnasında.bende antidepresan kullanıyorum
Kavun34 Serapynr merhaba serap bende antidepresan kullanıyorum .cok korkuyorum bebek için.acaba bebeğim nasıl şuan iyimi.rica etsem yazarmisin bana💞