Yigido Arkadaşlar ilk hamileliğim oldugu için pek bilgilere sahip değilim son haftalarimda oldugum icin tereddüt ediyorum doğum belirtileriyle alakalı nişan olayı varmıs bu herkesde olan birsey mi yoksa kisiden kisye degisiyormu
R_abia Yigido nişan ve su her hamilelikte olmuyor. Yani herkeste nişan ve suyu gelcek diye bişey yok kimisinde sadece sancı oluyor. 😊
Eslina Yigido benim ilk hamileliğim de nisan geldi suyumu hastanede patlattılar canım herkeste olmaya biliyor ikisinden birinide yaşayabilirsin ikisinde yaşamayabilirsin sen yinede tetikte ol canım ne olur ne olmaz
R_abia Yigido bende hafiften var sancılar nstede az az çıkıyor bukadar az olmasın rağmen ayırt edebiliyorum. Hissedersin sende içini rahat tut 🤗
Yigido R_abia gecen hafta nst ye bagladilar ama sanci hic hissetmedim nst kagidina bakinca doktor sancin var dedi
Cicegiburnundamom Canım su yerine hafif bi kanaması oldu bi akrabamın öyle anlamışlar doğum olduğunu birde böyle bişey var
Eslina Yigido merak etme canım bebeğin gelmek istediği zaman zaten öyle bir geliyorki anlamamk mümkün değil😂😂
R_abia Yigido doğum sancıları bence hissedilmicek gibi değil 😁 öyle anlatıyorlar çünkü. Düzensiz sancı kasılma olabilir ama illaki o sancıyı hissederiz diye düşünüyorum
Ipekyucekan Canım hamilelik eğitimi kursuna katıldım, nişan herkeste mutlaka gelirmiş sadece farkedilmeyebilirmiş hatta bu yüzden eğitimciler 37.haftadan sonra afedersiniz tuvalette taharetlenmeden önce mutlaka peceteyle kontrol edin dediler, çünkü nişan geldikten 1 hafta ya da 10 gün sonra doğum yapanlar da oluyormuş
Yigido Ipekyucekan ya ben zaten surekli ped takiyorum ne olur ne olmaz diye gelirse o şekil goruruum artik