Birgariphamilecik aynı şeyi yaşıyorum bugün tansiyon aleti elimde geziyorum 10/6 olan tansiyonum 11/8 12/9 şeklinde daha önce 12/10 oldu doktor birkere daha 12/10 olursa alırım doğuma dedi 37+4 üm haftaya doğumum var ama korkuyorum tansiyondan beklemicek diye doktoru arayıp 12/9 oldu demeyede korkuyorum hemen yatırırım demişti 🤦♀️ Bekliyorum düşsün diye