FidanHayat Selamlar, 5haftalik gebeyim, 4gun once kahverengi leke geldi doktorum cocuk kesede dedi, simdi yine lekelenmem var. belimde agrilar var nedeni ne ola bilir?
Mr1517 FidanHayat Bende yaşamıştım ilk zamanlar düşük tehlikesi olduğu için oluyor bana progestan vermişti ilaç içmiştim bayağı sende danış canım ihmal etme ilacın etkisini çol gördüm fitil olarakta kullanılıyor
Zelss FidanHayat ilaç yada igne vermedi mi doktor bende de oldu ben yatıyorum 3gundur hiç bir sey yapmaman lazım
Burciny FidanHayat benimde 6 haftalıkken olmuştu doktor progestan verdi yat dinlen inş bu süreci sağsalim atlatırsınız
FidanHayat Mr1517 tezekkurler canim, zaten igne kullaniyorum progestron terkibi olan ilacta kullaniyorum, bunan once 3dusuk oldu bir boru emeliyyati( simdide boyle cok tedirginim