inci0101 hiç korkmayın içinizi ferah tutun olumlu düşünün bende previa olduğumu ayrıntılı ultrasonda öğrendim dr.tamamen kapatmış yukarı çıkmaz.dedi cik şükür hiç kanamam.olmadi 36+5te hastaneye.gittim kontrol oldum dr.cok beklemenin ablamı yok alalım dedi haftasi dolmuş dedi be ameliyaua alındım kan takviyesi balon tüm hazırlıklar yapıldı çok şükür sağ sağlım bebeğimde bende de kurtulduk 5 gün oldu..bende hamileligimde çok korktum cok ağladım 6 yaşında kızım var die ama rabbin korktuğumu yasatmadi dua ey bol bol sol tarafına yat ağır iş yapma cinsel ilişkide bulunma sagsaglim kavuşursun sen de inşallah