Milkshake1987 anladım canım benimde isteğim zaten bebeğin ve senin iyi olmandır.. hatta ilk sen iyi ol ki bebeğinde iyi olabilsin. Eğer herşey kesinkes bittiyse yapılacaklar belli. Çnkü ona göre sende bir hayat bir düzen kurmak zorundasın o yolda neler yapacağını şimdiden planlaman lazım.. sen şuan istediğin kadar sporla uğraş yada herhangi bişiyle bu yine seni bi yere kadar götürecektir. Sizin bir sonuca varmanız gerek .ya siyah olmalı ya beyaz anca bu şekilde rahatlatlana bilir diye düşünüyrm. karmaşıklıklar sürekli düşünmeye iter sizi sürekli kafanızda bişiler kurgularsınz kendi kendinizi yersin bu da sinirlilik stres olaylara vakıf olamama vs bir çok sorunu getirir. Aslı da burda tabi en kızdığım nokta bu tarz olan erkekler.. emın ol o işleri bizden cok daha iyi biliyorlar neyin ne zaman geleceğini. Hem karnım doysun hem pastam dursuna dönüştürmüş. Evlenmek çok kolay da evli kalabilmek çok zor . Erkekler geç anlar hemen anlamazlar herşeyi zaman geçmesi gerek onlar için . Ama sizinde iki sene olmuş bi çok şeylerin oturması lazımdı onda. hayırlısı olsun canım senin için ne diyelim ki . İnşallah bundan snra çok güzel huzurlu mutlu sağlıklı günlerin olur bebeğin ile birlikte 🙏🏼🙏🏼