Milkshake1987 neden gerginsin böyle . Sıkıntılar mı var hayatında ??? Bu eziyeti yapma kendine . Neler yasıyorsun bilmiyorum ama gerçekten büyük sorunlar var hayatta . Bende önceden aşırı stresli biriydim sonra farkına vardım insanların ne dertleri var hala Mutlular . Beni üzmeye çalışanları artık görmemezlikten gelıyorum yani yoklarmıs gibi davranıyorum . o sakinleştirici bir şurup , ben içtim önce ama hic bir etkisi yok . Genel de uyku sorunu olanlara veriyorlar gece rahat uyusun diye . Çocuklarda bile kullanılıyor . Fakat kullanmana gerek yok . Aşırı stresli bir insansan seni o şurup iyi etmez . Kafandan atacaksın kötü düşünceleri . Yürüyüş yap , kitap oku , dualar oku , bol su iç . Kendine gel . Yoksa hayatını mahvedecek bu stres .