Minikpare Şu an 33+1 im. Evet tam anlamıyla normal bir hamilelik geçiremiyorsunuz. Özellikle ilk bir ay ekstra dikkat etmeniz gerekşyor. Benim önlem amaçlı serklajdı. Açılma yoktu sadece kısalmadan dolayı dikiş atıldı. İlk bir ay sürekli yattım asla hiç bir iş yapmadım, ilk zaman suyumu bile kendim almadım. Ama sonra evin içinde dolandım, oturdum, yürümeyeceğim şekilde dışarı çıktım(bir misafirliğe, yemeğe falan mesela) Dikişten sonra hareket özgürlüğünüz olmuyor maalesef, sürekli yatmasanız da her hareketinizi temkinli yapmanız sürekli dikkat etmeniz gerekli. Özellikle uzun süreli yürüyüş, fazla ayakta kalmak, eğilmek, ters hareketler ne olursa olsun yasak.