AlpYus ben 2 sene bekledim ilaçlar doktorlar derken gel geç zaman hiç bir sorun yok dendi yoktuda zaten aşılama oldum ilki tutmadı sonra ikinci aşılama mi oldum ikiz bebeklerine hamileyim daha yeni öğrendim sende dua et hep Meryem süresini ve yaşın oku her gün rabbim kabul edicek hayırlı zamanı var demek ki