Bende aynıydım şimdi biraz daha iyiyim acaba kalbi mi durdu bieşy mi oldu benim yüzümden mi oldu bayağı bir abartıp ağlıyordum hatta sonra doktor geçenlerde Benin'le konuştu biraz daha rahatladım bişey olacaksa olur zaten sürekli kendini suçlama gibisinden şimdi biraz daha iyyim 🙄