novice_mom Eagle564 1 gecelik suwen den, 1 gecelik LCWaikiki den, sabahlık dagi den kendim kombinledim parça parça indirimleri takip ederek. Ben süslü terlik sevmiyorum sonra bir işe yaramıyor. O yüzden pamuklu terliğimi de oysho online dan aldım
Serenaynaynay Eagle564 ceyizlove sayfasina bakabilirsin canim. Haluk Bayram ve feyza markalarinin indirimde urunlerini bulabilirsen efsana guzeller 😍
Mr1517 Eagle564 Ben geceliği sabahlıkla beraber 110 tl aldım trendyoldan Terlik almadım normal düz terlik aldım metresi 7 tl çiçek aldım kendim yapıştırdım taçla terlik 20 tl mal oldu bana çünkü 80-90 dan aşağı düzgün yok pahalı
Akademisyenanne Ben baska bisey danisacagim😇 kac beden almak gerekiyor. Yani bebekten dolayi suan L giyiyorum. Ama normalde S/M arasinda degisiyor bedenim. Pijamanin bedeni kac olmali sizce?
Kevser_29 Akademisyenanne ben de bunu merak ediyorum ama yine L alsak mantikli olmaz mi geniş geniş iyi olur
Gulzade Akademisyenanne lohusaliklarda bel kisminda kasma düğmeleri var istedigin gibi ayarlıyorsun ayni hamile pantolonlarinda oldugu gibi annem aldi bitane s beden giyerim normalde giydim ustume o bile bol geldi ama kasma dugmesi olmasi iyi oyle bak istersen :)
Eagle564 Akademisyenanne aslında bende s beden giyorum ama bacaklarım ve başka bölgemde kilolanmadım çok sadece karnım var bende m alırım sanırım
Akademisyenanne Kevser_29 benim sadece karnim var suan. İlerde ne kadar kilo alirim bilmiyorum. Simdiye kadar 7 kilo almisim ama hic belli degil. O yuzden bedene karar veremiyorum😩
kyr9324 Akademisyenanne Her markanın her ürünün bedenleri kalıpları aynı olmuyor bide.Ben 32 haftalık hamileyim lohusa pijama takımımı interntten aldım beden konusunda endişe ettim ama L beden aldım mesela 1.70 boyum 75 kiloyum suan.Tam oldu iyiki M falan almamışm
Akademisyenanne Gulzade aaa bilmiyordum 🙈 hamile pijamalari oyle mi hep? Lohusa sepetinden alacagim ben de