AynurOncul Kızlar merhaba.. Bu hastane de doğum yapan ve kontrollere gidip doktorundan memnun olan tavsiye edebileceğiniz doktor var mı? Yardımcı olabilir misiniz.
Fatiheren_61 AynurOncul bir kaç muayene için gitmiştim bayan bi Dr. Adını unuttum 😊ama Gazi beyi önerenleri duymuştum
_vesileaksoy AynurOncul kontrole gazi beye gittim mahremiyete onem veren bir doktor genelde asistan ilgileniyor zaten ama baan uzak baya oraya gidemicem sanirim
Mavilianne AynurOncul Burası mı yoksa diğer yer mi bilmiyorum kadın Doğum üzerine olan orası Yakacık diye mi geçiyor ? Oraya bir kere gittim ben alttan muayene etmek istediler 🤷🏻♀️ 8 aylıktım o zaman