Bsraylmz normalde zamanın geçmedi ama geçti dedilersede üzülme canım benim eşimin radyolog arkadaşı aslında doktorlarında ultrasonda bir tuşla renkli olarak bebeğin bütün herşeyini görebildiğini para tuzağı olduğunu söyledi ben o sırada doktorumdan memnun değildim ve doktor değiştirdim ve öyle denilince yaptırmadım yinede yeni başladığım doktoruma sordum doktorumda bunu onayladı her gittiğimizdede renkli olarak bakıyor ve bütün resimlerinide veriyor çok şükür bu doktorumuz çok iyi her seferinde detaylıda inceliyor bebeğimizde iyi inşallah allah hepimizin yavrucaklarını sağlıcakla kucaklarımıza almamızı nasip eder 🥰😍🙏Sende içini ferah tut üzülme geçtiysede bişey olsa doktorunda görür allahın izniyle yoktur sende ona ödemiş olacağın parayla bebişinin kim bilir kaç ihtiyacını karşılamış olursun