fne ilgilenmiyorlarmış canım her giden
Öyle söylüyor ben denemedim ilk doğumumu diğer akademi de yaptım çok memnundum şimdi ikinci gebeliğim Meram akademi Berna hanımı seçtim ama herkes Meram akademiyi beğenmiyor Doğum bölümünü yani bakıp göreceğiz artık