Snmozgr Merhaba arkadaşım, bende gebelikte tiroid hastası olduğumu öğrendim ilk değerim 177 idi 2 haftada çok şükür 4'e düştü doktor ve doğru tedavi çok önemli diye düşünüyorum , devletteki bi doktor kullandığım bi ilacı kullanmamamı önerirken dışarıda gittiğim doktorun tedavisi sayesinde kısa sürede çok yüksek doz kullanmadan ilerleme kaydettik şükür olsun