Eagle564 cnm benm iki tarafta da cıktı coraspirine başlamıstı geçen ay sağ taraf acıldı sol taraf hala aynı dedi coraspirine devam dedi haftaya tekrar kont var bakalım ne olacak bu arada evet gelişim geriliyo yapıyormus ama bebeğin ölçümleri gayet iyi dedi doktor bile şaşırdı hiç etkilenmemiş bebek bu durumdan dedi 31 haftalığız şuan 1714 gram kilosu eğer haftaya da aynı cıkarsa iğneye başlıcaz son iki ayda coraspirin önermiyorum dedi bebeğide etkilemediği için doktorda şaşırdı bi bulgu olarak görüyorum korkma dedi ama ne biliyim insan yine endişe ediyo ikinci gebeliğim bu arada ilkinde hiç böle şey gelmemişti başıma.