Semanurkopr Hamileliğim sıkıntılı geçiyor hep şuan 37+5 im normalde çok sancım olurdu hamilelik boyunca. Doğum yaklaştı fakat ağrı yada sancı hissetmiyorum sanki hiç doğurmayacakmışım gibi. Birde hamilelik boyunca ilişkiye girip normal doğum yapamayan var mı ? Katkısı var diyorlar ya