SeydaaYlmz canim ben surekli gitmedim büyük doguma bazi problemlerden dolayi gitmek zorunda kaldim gittigimde de hangisi denk gelirse ona giriyordum . Ama ilgisizi denk gelmedi şükür. 38 olduk smdi sadece doguma gidicem bi suredir takibe gitmiyorum o yuzden bilgim yok 😐 Ama dogum icin gelismeleri yazarim muhakkak. ama sehir hastanesinde Ayse Altındiş Balı biliyorm önce yaşadigim ilcede calisiyordu nerelerden geliyordu insanlar cok iyi bi doktormuş hatta gecen burda bi postta yazmişlardi bi ona bak istersen