Sedefhayri Happymother ben 30 haftalığım ama sinirliyim ve deprosyana girdim resmen hiç kimseyle konuşasım hiç bir iş yapasım gelmiyor
NaimeYilmaz Happymother 22 haftalıgım cok zor frenlıorm kendimi resmen hormonlrımla savasıorm pes etmeyn kazanan siz oluorsunuz 😊
Merveersoy Happymother bende 19 haftaligim basından beri öyleyim herkese herşeye bagirasim geliyor içim sıkılıyor bide evde eşimle yanlız değiliz annesiyle babası da bizde kalıyor daha da huzursuzum bizi başbaşa bile bırakmıyorlar 😤🙄
Zeze03 Happymother ooo cnm sen daha erken başlamışsın geçmiş olsun ☺ Ortalarına bi gel bulaşacak yer arıcaksın düşün hamile halimle eşimle bile tartışabiliyorum arada hele su ara çok sıkılıyorum evde durasım gelmiyor dışarı çıkasım gelmiyor bi acayip hallerdeyim buna kendimde sinir oluyom sabah beri yat allah yat bi kalk dolaş gel neden dolaştım ben şimdi diye kendime bile kızdığım oluyor 23 haftalık olduk
Ruzgargulu Ben önüme gelen şeye söyleniyorum tahammülüm 0,çok beter oldum inşallah çocuk düzgün olur😀
Pembe 19 haftalik gebeyim ayni durumlsr 2 gundur cok daha fazlalasti 4 yasinda kizim da var toparlanaym diyorum yapamiyorum yarin ola hayrola diyorum artk
Happymother Merveersoy hiç geçmicek gibi sadece yalnız kalmak istiyorum odadan çıkmayım doktor ne der ki bu durumda ilaç da verilmez
Merveersoy Happymother ay bende ya hep yanlız kalmak istiyorum bazen evden çıkasım bile gelmiyor ama kaynanamlar evde diye bazen atıyorum kendimi dışarı arkadaşlarla falan buluşuyorum. Şimdi psikolojimiz çok farklı doğumdan sonra daha da farklı olacak allah yardımcınız olsun😐
Happymother K Zeze03 valla 2 hamilelik geçirdim bunda bir garibim.sorunlarımda var ama burda okuyorum bir kaçında da olan şeyler kendi kendime mi yapıyorum acaba dedim ama yok içim sıkılıyor resmen
Aysenurtsr 14+5. Haftaligim ben de de var malesef 😫 Ogretmenim birde, sabirliyim lakin kendimi zor tutuyorum bazen 🙂
Zeze03 Happymother bence biraz havalarında etkisi oluyor ben eşimin işinden dolayı memleketten uzaktayım kimseyi tanımıyorum evden çıkamıyorum havalarda kapalı bunalıyorum