Sym_ Merhaba kızlar. Normalde Konya da ikamet ediyordum. Kayseri’ye taşınacağımız için doğumumu orada yapmam gerekecek. Kayseri’de doktor önerisi ve Doğum ücretleri hakkında yardımcı olabilir misiniz?
Mervecrbg Sym_ merhaba bende hüma hastanesi cahit gözüakçaya gidiyorum asla sezeryan yaptırmayan bi doktor tabi sağlık koşulları el verdiği sürece muayene 115 doğum 2200 benimde ilk gebeliğim tavsiyeler üzerine gittim ve aşırı memnunum
Gokceg Ben Acıbadem hastanesinde Mustafa Taş bey e gidiyorum çok memnunum ama fiyat olarak diğer hastanelere kıyasla biraz pahalı
Sym_ Esraklnc normal Doğum düşünüyorum ama cesarete ihtiyacım var herkes gibi tabi 😊 bazı doktorların sezeryan kolayına geliyor o konuda tavrı nasıl peki
Aysenurasel38 Merhaba, bende Dünyam Hastanesi Op.Dr.Züleyha Güzel e gidiyorum kendisinden çok memnunuz ailecek doktorumuz oldu artık kendisi 💕 tavsiye ederim nacizane.