Momyorgun Arkadaşlar 50lik yaptırdım 150 çıkmış şekerim sonucu yarın doktor görecek yüksekmiş netten baktım yüksek olunca ne yapıyorlar diyet mi veriyorlar ?
Cileginannesi Ben de yaptırıcam ama nasıl merak edıyorum. Sabah ac karnına mı gıdıyosunuz sonra kahvaltı yapıp tekrar mı kan verıyosunjz acaba
Gizemabc Cileginannesi ben yarin yaptiracagim. Buradan ogrendigime gore sabah ac karnina gidip kan verip ardindan sekerli su icip 1 saat sonra tekrar kan veriliyormus.
merveyavuz5354 Benimde 50 gr glokozda 146 cikmisti diyet verdi ve olcum yapmam lazim surekli bir hafta oldu ama hala dogeu duzgun uygulayamadim 😞