Filizoloji bir hafta önce sezeryan oldum iyiki de olmuşum alt tarafın kesilmesi bebeğin çıkması falan bana daha değişik geliyor . Tabi sezeryan da sonrasında biraz zor ama geçiyor yine de siz bilirsiniz . Bende sizin gibi travma geçirmemek için normal den korktum hep doktorum da sen yapamazsın dedi 🤭