Merveyoruk doktorunuzun sizi bu konuda uyarmış olması lazım aslında 2 gün hafif kanama sonrasında kahverengi akıntı olması normal. Normal Doğum mu yapacaksınız. Benim bebeğim aşağıya başı yerleşmedi daha yaa.. yürüyüş dışında başka ne yapılabilir doktorunuz dedi mi bir şey