Pelin_bsr Kızlar 28*3 haftalik hamileyim 🙏💜💜 cok sukur 6 kılo aldım bana gore fazla🤣🤣 ama doktorum sıkıntı yapıyor biraz sizler ne kadar kılo aldınız kasım sonu Aralık başi doguracak olan Annecikler 🧿🧿
Melegimm19 Pelin_bsr 29+4 bir kilo civarı aldım daha doktorumda sağlık ocağındaki ebede alıştı artık 😂
zcolak Pelin_bsr bende 27+4 oldum yaklaşık 7 kilo kadar algım ama dökmüyorum iyi gidiyorsun dedi. Hatta şeker yüklemesi de yapmadı gerek yok dedi. Siz kilolu mu hamile kaldınız da doktorunuz sıkıntı yapıyor. Ben 170 boy 63 kilo ile hamile kaldım.
Pelin_bsr zcolak hayır kılolu degilim 1 78 boyunda 63 ıle hamile kaldim suan 69 kıloyum az kılo aldıgımı soyluyor 😇
Cigdem07 Pelin_bsr 29+2 günlük hamileyim ☺️ 10 kilo aldım ama aldığım niyeyse hiç belli değil 😂 52 kilo ile hamile kalmıştım şuan 62 kiloyum 🙈
Eslina Pelin_bsr bende 29 haftalığım canım bende senin gibi 6 kilo aldım sadece göbek büyüdü bazen göbeğimi taşıyamıyorum heleki bu son bir haftadır çok zor taşımak 😂😂😂
Pelin_bsr Eslina Aynen oyle sadece karnım var ve gercekten herşey zorlaşiyor artık bide migde yanması başladi Allahiimmm resmen hıc bırsey dıyemez. Oldum ne yersem yakıyor senin migden nasil ?
Eslina Pelin_bsr çok kötü canım hala devam ediyor ilk aylardan beri yanma vardı rennie kullanıyorum ben çiğneme tableti o biraz rahatlatıyor
aslimutlu1 Pelin_bsr pskolojimi bozdunuzzzz beeee 😒 bende 55 le hamile kaldım suan 61 kiloyum .22+2 hamileyim 😒 alın kilo banane . Sizde alın .😭
Pelin_bsr aslimutlu1 aslimutlu1 Canim ilk hamilelik mi ? Ilkler biraz oyle oluyor gidiyor yani 😇😇 ama ikinci hamilelikler daha kontrollu oluyor sanki✌️
aslimutlu1 Pelin_bsr evet ilk 🥰 normal yani 🙄 doktorumda diyor gerci normal bu kilon ama insan sey yapıyor yani 😁
gamzosgamzos Pelin_bsr yapiyorum canim ama malesef yine aliyorum sekerimde yuksek daha hizli aliyorum ama bakalim bu ay seker icin diyete basladik inşaAllah daha almam 😔
Melegimm19 Nesliugur tamamen yapı meselesi canım bende alamıyorum ama bebekler iyiyse sorun değil kilo almak almamak 😍