SibelY 16+5 ten itibaren hareketlerini hissetmeye başladım yalnız dün hiç hissetmedim akşam bişeyler hisseder gibi oldum ama tam emin değilim bugünde aynı şekilde kahvaltı yaparken hafif biseyler hissettim ama yine emin olamadım çok korkuyorum bu haftalarda her gün hareket etmesi gerekiyor mu çünkü her gün hissediyordum 😞
ylzaht SibelY Bebeğin sürekli hareket halinde canım ama sen sadece bazılarını hissediyorsun bu haftalar da korkmana gerek yok bende öyleydim doktorum söyledi. Şuan 35 haftalık olduk darısı snaa
aslimutlu1 SibelY uyuyordur annesi . Telas etme . Bende öyle oluyorum endişeleniyorum ama gece yataga gecince kıpır kıpır . 😘
Hzlll SibelY bende 20 haftalık hamileyim senin gibi bir hissediyorum bir hissetmiyorum ve kipirtilar oluyor o hissetmelerde de.. doktorum 28 haftaya kadar normal dedi düzensiz hissedebilirsin ve küçük oldukları için tam da anlamıyoruz :)
Skn23 SibelY 24 haftaya kadar düzenli oynamasını bekleme canım . 24tr ilk defa hissedenler bile var . Merak etme şuan 48 saat bile uyuyor ☺️
SibelY ylzaht amin canım ben her gün hissediyordum çünkü böyle olunca tedirgin oldum çünkü daha önce bi kaybım oldu 8+5te kalbi durmuştu ama çok şükür 20 olduk. Ama bu korku hep var geçmedi😓
Dilanbltaydn Eğer ilk hamileliğinse 21. Haftaya kadar birgün hisseder birgün hissetmeye bilirsin korkulcak bir durum yok ☺️
SibelY Dilanbltaydn inşallah öyledir bu haftalar da hareket azalması diye bisey düşünülemez herhalde değil mi ? Çünkü haftası erken ama ben her gün hissettiğim için şimdi hissetmemek korkutuyor beni bu arada 1 hafta ilerde görünüyor bebeğim
ylzaht SibelY Merak etme canım bol bol dua et dualarında beni de eksik etme 🙏🏻 Ama o haftalar da bende deli gibi panik olurdum acilden çıkmazdım hiç 😄😄 sonra doktorum öyle dedi gerçekten de öyleymiş 😄 kanama ağrı sızı kusma yoksa takma dedi 😄😄
SibelY ylzaht sağol canım çok teşekkür ederim hepimiz için dua ederim tabi🙏🏻☺️ Ağrım kanamam hiç bişeyim yok çok şükür. Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin
SibelY aslimutlu1 anksiyete bozukluğu da var tabi bende sanırım bundan böyle oluyor 😁 teşekkür ederim cevabın için💕
Oglusum89 SibelY o haftalarda düzensiz olur cnm Ben27. haftanın içindeyim inan 1 haftadır güzel güsel her gun oynuyor ve rahat hıssedıyorum ondan once hep uzun sure oynamadıgı oldu normal telaş yapma
Cileginannesi SibelY canım ben de 20 haftalıgım arada hıssedıyorum arada hıssetmıyorum doktora gıttım ama normal dedı. 28den sonrası onemlıymıs. O zaman cok hıssetmeye baslıyomussun.
SibelY Attı kızlar attı🤣🤗 endişelendiğimi anladı herhalde yavrucum😁 hepinize çok teşekkür ederim. Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻