Serra27 Merhabalar ben 9 haftalık hamileyim . Bugün kahverengi akintim oldu kanla karışık bı akıntı gibi geldi bana. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda bebeğime bişey olmuş olabilir mi 😔
Dmlakkayaa Serra27 benim de olmuştu o haftalarda olabiliyor canım doktor düşük tehlikesi olarak nitelendirmişti . Progestan fitil kullandım bir de iğne olmuştum geçti. Sen de hemen acile git bi gözük bence
duygusm Serra27 Bende de olmuştu, hemen doktora koştuk. Bir sorun yoktu çok şükür ama doktora gitmek şart. Kahverengi lekeler genelde pek tehlikeli olmuyormuş. Kötü düşünmeyin ama ihmal de etmeyin.
Serra27 Dmlakkayaa Progestan başlarda bende kullanmıştım iki haftadır içmiyorum doktor bitsktirmisti. Doktor kontrolum de yarın acaba beklesem mi hemen gitsem mi bilemedim 😔
Dmlakkayaa Serra27 bence şimdi acile git önemli bir şey varsa müdahale ederler hiç değilSe canım . Yarın kendi doktoruna gidersin.