Suunaa Merhaba ben 5 haftalık hamileyim. Su ana kadar ne kanama ne de akıntım olmadı. Haftaya kalp atışlarını duymak için gideceğiz en son 2 gun once muayene oldum. Bir sorun yok dedı doktor. Ama az once idrarımı yaptıktan sonra cok az seffaf renkte akıntı da ve geldı peçeteye. Doktoru aramalı mıyım? Biraz tedirgin oldum sanırım. İnternette yazan bilgiler tam dogru sonucu vermeyebılıyor. Boyle bır durum normal mı?
novice_mom Suunaa Öncelikle hayırlı olsun. Panik yok 😇 sakin olun. Hamileliğiniz boyunca şeffaf akıntılar normal. Şeffaf akıntı kokuluysa enfeksiyon olabilir sadece. Kanama, kanlı akıntı olduğu zaman dikkate alıp kontrole gitmeniz yeterli 🍀
Demetyg Suunaa bende 5 haftalık hamileyim çok fazla akıntım oluyo bazen su gibi bazen yoğun sürekli çamaşır değiştiriyorum panik yapmayın normal ☺️