Muneweralp Sulek şöyle ki aslında ben korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum çünkü normal 300 olması gerekiyor dedi doktorum benimki 295 oyüzden sadece için rahat etsin diye yaptır dedi doktorum
Smraozn12 Sulek bnmde 2li de sorun cıkmayınca doktorum 3lü ve 4lüye gerek yok dedi yaptırmadım bnde zaten yapalım desede yaptrmazdm