Bafan1_ İyi günler kızlar sezeryanıma son 3 gün kaldı. Heyecan zirvede. Sizın şafaklar kac heyecenınızla nasıl baş edebiliyorsunuz 💕💕
Ibooya Bafan1_ benimde son 6 canim.haftaya persembe sezeryan olucam gunler geçmiyor saatler durmuş gibi hissediyorum.insallh saglicakla kavusuruz bebislerimize💖
Tugce1634 Benim de 19 unda :) tüm hayatımız değişiyor be kızlar :) bakalım nasıl olacak.hakkımızda hayırlısı,sağlıkla gelsinler.
Ibooya Tugce1634 evet canim hayatımız değişiyor.düşünüyorum da 7 senedir 2 kişiyiz eşimle 7 sene sonra 3 kişi olacaz bakalim nasil olacak cok heycanliyim bu konuda
Denizgiller Bende pazartesi sezeryan olacam heycan korku strest sevinç bütün duygular karışmış durumda ultrasano göre 38+4 sata göre 40+ oluyor inşallah güzel geçer yanımda sadece annem olacak bakalım napacaz
Pamukk Bafan1_ Pazartesi benimde insallah Allaha siginicaz canim yapicak bisey yok sonuca odaklan mucizemize kavusucaz annesi😍🤱
Denizgiller Bafan1_ evet nasipse öyle görünüyor ama o esnada farklı bir karar alınır mı bilemiyorum 😣