Lindam Bugün öğrendik ki gebelik şekerimiz varmış. Tam olarak Ne yiyip ne içeceğimi bilmiyorum. İnternette şeker mercimek nohut süt yoğurt hep yenmemeli diyor. Siz neler yapıyorsunuz nasıl dikkat diyorsunuz
Eyomi48 Lindam canım bende de çıktı ama çok yüksek değil bir de diyetisyene başlamıştım geçen hafta ona da söyledim listede benim hiiiiç ekmek yok ve sadece bi ara öğün meyve ve yanında yoğurt var sonra 3ana öğün ama ekmeksiz
ikicocukannesi_ Lindam bende aynı durumdan muzdaribim benimde gebelik şekeri çıktı diyetisyene yönlendirdi gittin diyet listesi verdi ama benim diyet listesinde yoğurt ve süt var patates yasak hamur işleri aynı şekilde valla piskolojik olarak iyi değilim yesem bir türlü yemesem bir turlu
Pembepanjur Lindam yağsız yoğurt , süt , peynir yeniyor . Yağlı yediğim anda çıkıyor . Yaşnız meyveyi kestim tamamen , azıcık meyve yesem çıkıyor şekerim . Nasıl olucak böyle hiç meyvesiz onuda anlamış değilim
Sevvaldal Lindam beyaz un, şeker, pilav, makarna, patates, bezelye, havuç, kavun, karpuz, üzüm, incir ve çok fazla meyve yok malesef
Emossk Doktorun zaten diyetisyen e yönlendiriyor süt yoğurt yenmemesi imkansız nerden alacak kalsiyumu ki diyetisyen de meyve i le birlikte veriyo bu ikiliyi 😉 internet e bakma derim diyetisyen e görün
Pembepanjur Eyomi48 Emossk valla şekerimin çıkmasınada , cok kilo almadım ama aldığım kiloyuda diyetisyen sayesinde aldım. Az ve sık ye olayı beni mahfetti. Bünye 2 ye alışık az azda olsa 6 kere durmadan yemek bünyemi alt üst etti . Eski halime döndüm hamilelikten önceki beslenmeme , şimdi herşey yolunda .
Lindam Eyomi48 benim de çok yüksek değil ama fazla çıktı. Çavdarlım ekmeği aldım Pazartesi günü diyetisyen ne der bilemiyorum 🙄
glamur567 Bendede hamilelik sekeri çıktı ilk günden doktorum beni diyetisyene yönlendirdi ilk önce diyet uygulandi amma malesef faydasi olmadi sonra insuline basladım aynı zamandada sekerli yiyecekler beyaz ekmek pirinc makarnadana üzüm muz armut karpuz kavun kesinlikle yasaklandi her gün aç karna ve yemekten bir saat sonra sekermi ölçmem denildi
glamur567 Allah sizede banada yardim etsin hamilelikte seker olmasi çok zor canin çektiği hic bir seyi yiyemiyorsun
Lindam ikicocukannesi_ Bişiy olmaz psikolojini hiç bozma canım bebeklerimiz için değer iki üç ay tek bu şekilde olucak kendini o şekilde avut. Ben zaten şekerli şeyler sevmem aslında nasıl çıktı anlamadım. Ama çok çok dikkat edicem inşallah semde ihmal etme üç ay da yemeyim nolcak.
Lindam Pembepanjur bende incir mevsimi diye bol bol incir yerdim kabızlığımı da önlüyordu. Kuru kayısı kuru incir de yerdim ama şimdi hepsi yasak. Kabızlık için ne yapıcam bilmiyorum
Lindam Pembepanjur ben 24 haftalığım daha hiç kilo almadım diyet te yaparsam hiç almam herhalde. Bizim için daha iyi
Pembepanjur Lindam ben yeşil elma dışında meyve yemezdim bebek için başka meyvelerden yemem şekeri fırlattı .
ikicocukannesi_ Lindam haklısın da işte buseferde acaba bebeğe yeterli besin gidiyormu yediklerim ona yetiyormu diye düşünmeden edemiyorum
Pembepanjur Lindam bende 24 ile 28 arasında 6 kilo aldım . Şimdi 31 im hala 6 kiloda kaldım. Aynı bende 24 e kadar kilo almamıştım