BlsnMhmtKvc Sccr37 cam bencede bana göre daha sağlık li gelio nedense bilemiyorum herkezin düşüncesi tabi 😉
Gulsevm Sccr37 ben wee nin cam biberonunu aldim ilk 5 aya kadar ben veririm diye düşündüm daha sonra kendisi tutabileceği icin philips avent plastik olanindan aldim.
Gozdemalgac Ben cam aldım canım. İlk 3 ay boyunca zaten ben vereceğim için sıkıntı olmaz. 3 aydan sonra diğerlerine geçeceğim iyice vücudu dünyaya alışsın sonra diye düşünüyorum 😊
Sccr37 Gozdemalgac bende camalmak istiyordum bide sizlere soruyum istedim. İnternetten baktim bi tane avent marka biberon hem ucu hem biberon olarak gayet guzel
Sccr37 BlsnMhmtKvc bende camalmak istiyordum bide sizlere soruyum istedim. İnternetten baktim bi tane avent marka biberon hem ucu hem biberon olarak gayet guzel
BlsnMhmtKvc Sccr37 lansinoh aldım ben gerektikce sadece meme kısmını degstiricem açıkçası biberon serisi yapmaktansa cam alıp memesini degstrmek dha mntikli geldi 😉